AKCE 4+1, PŘI NÁKUPU SETU MISEK PRO ČTYŘI, OBDRŽÍTE 1 MISKU NAVÍC ZDARMA!

Často kladené dotazy

Doprava a platba

Za jak dlouho mi objednávka přijde?

Zboží, které je označeno jako "skladem", máme na skladě u nás v ČR. Na svoji objednávku tak nebudeš čekat dlouho. Po připsání platby na účet Tvoji objednávku zpracujeme a odešleme do 2-3 pracovních dní. Pokud tvoji objednávku přijmeme během státního svátku nebo víkendu, zpracujeme ji až následující pracovní den. 

Jak mi bude objednávka doručena?

V rámci ČR ti objednávku doručíme prostřednictvím České pošty jako balík do ruky nebo prostřednictvím Zásilkovny na tebou vybranou pobočku v místě bydliště. 

Dopravné a balné Česká pošta - 129 Kč
Dopravné a balné Zásilkovna ČR – 75 Kč

Zasíláte objednávky i na Slovenko?

Ano, přes Zásilkovnu ti zašleme objednávku i na Slovensko. Do jiných zemí EU je možné objednávku zaslat pouze po přechozí e-mailové domluvě, napiš nám a určitě se domluvíme.
Dopravné a balné Zásilkovna SK – 85 Kč.

Jak mohu objednávku zaplatit?

V tuto chvíli přijímáme platby pouze bankovním převodem. Na bankovní účet CZK 1483046031/3030 vedený u Airbank. a.s.
IBAN CZ6830300000001483046031

Mohu si objednávku nechat zaslat na dobírku?

Bohužel, balíčky na dobírku neposíláme. Chceme předejít situacím, kdy se na výdejních místech Zásilkovny kupí nevyzvednuté a nezaplacené objednávky. 

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Před dokončením objednávky v košíku ho vlož do pole „Vložit slevový kód“, sleva se propíše okamžitě. Slevové kódy jednotlivých akcí nelze kombinovat. Slevové kódy se vztahují pouze na nezlevněné zboží a zboží, které není v kategorii Výprodej.

Nefunguje mi slevový kód, co mám dělat?

Nejprve se ujisti, že zboží, které máš v košíku, není zlevněné. Na zlevněné zboží se slevové kódy nevztahují. Pokud máš v košíku nezlevněné zboží a slevový kód ti přesto nejde uplatnit, napiš nám e-mail na radostizbali@gmail.com nebo nám napiš soukromou zprávu na Instagramu @radosti_z_bali.

Bylo mi doručené nesprávné zboží/ část zboží chybí, co mám dělat?

Ačkoliv objednávky před odesláním pečlivě kontrolujeme, i my jsme jen lidi, co občas udělají chybu. Pokud se nám to stalo u tvého balíčku, napiš nám prosím hned po doručení objednávky na e-mail radostibali@gmail.com. Do e-mailu uveď číslo objednávky, svoje jméno a co konkrétně ti v objednávce chybí. Chybu obratem napravíme a zboží ti bezplatně dopošleme.

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Všechny produkty před odesláním k tobě domů pečlivě kontrolujeme, zda nemají žádnou výrobní vadu, a balíme tak, aby došly v pořádku. Pokud se zboží během přepravy poškodí nebo objevíš výrobní vadu, které jsme si nevšimli, napiš nám prosím email na radostizbali@gmail.com s přiloženou fotkou, číslem objednávky a tvým jménem. A my ti obratem pošleme nový produkt.

 

Informace k produktům

Odkud pochází produkty na vašem e-shopu?

Všechny výrobky, které najdeš na našem e-shopu, si necháváme dovážet z Indonésie, konkrétně z ostrova Bali. Jsme hrdí na to, že všechny nabízené produkty jsou ručně vyráběné a prošly rukama šikovných Balijců, nikoliv strojů. Navíc jsou vyráběny z čistě přírodních materiálů a my tak nezatěžujeme přírodu více, než je třeba.

Byla ratanová kabelka vyrobena taky ručně? Vždyť je tak složitě spletena.

Ano, i naše ratanové krásky jsou ručně vyráběny. Za zrozením každé ratanky je týdenní proces výroby. Ratan je ručně spleten do požadovaného tvaru, sušen nad žárem z kokosových slupek a následně ještě sušen na ostrém balijském slunci. Celý tento proces dává kabelkám typicky hnědou barvu a vůni. Díky ruční výrobě je každý kousek opravdový originál a může se nepatrně odlišovat výpletem nebo drobnými rozdíly v barvě.

Jak se starat o ratanovou kabelku, aby vydržela krásná?

Kabelky jsou opravdu kvalitně zpracované a pokud dodržíte pár následujících zásad, vydrží krásné opravdu dlouho! Nesnažte se do kabelky „nacpat“ příliš věcí, aby nedošlo k deformaci jejího tvaru či poškození. Ratanky byly zrozeny v tropech a nedělá jim dobře vlhkost, proto ji během upršeného podzimu a zimních mrazivých měsíců nech raději doma.

A co když mě v létě zastihne déšť? Poškodí ratanku?

Neboj, i mně ratanka v Indonésii několikrát zmokla. Občasná letní přeháňka kabelku nepoškodí, jen ji poté doma nezapomeň nechat pořádně vyschnout. 

Jak se správně starat o kokosovou misku?

Kokosová miska má ráda pokojovou teplotu. Nedávej ji proto do mrazáku, lednice, mikrovlny ani trouby. Zároveň do ní nedávej příliš horká jídla, mohla by prasknout (ale neboj tvoji ovesnou kaši na snídani v pohodě zvládne). Kokosové misky nepatří do myčky, vlhko jim taky nesvědčí. Nenechávej ji ani máčet ve dřezu. Po jídle ji opláchni pod vlažnou tekoucí vodou nejlépe šetrným čistícím prostředkem na nádobí.

Jak dlouho mi kokosová miska vydrží?

Pokud se o ni budeš starat podle rad výše, tak navždycky. Navíc má tu výhodu, že do sebe nenasává pachy z jídla. A poradíme ti ještě malou vychytávku, aby byla pořád krásně lesklá, natři ji zhruba po každém desátém umytí kokosovým olejem a uvidíš, že bude opět jako nová.

Náramky z minerálů a lávových kamenů jsou také vyráběny na Bali?

Veškeré korálky a komponenty k náramkům nakupujeme na Bali, ale samotné náramky si vyrábíme už tady v ČR. 

Na e-shopu jsem nenašla náramek podle svých představ. Uděláte mi náramek na přání?

Ano, díky výrobě náramků u nás doma v ČR, jsme schopni vyslyšet všechna tvoje přání a náramek přizpůsobit tvým požadavkům (velikost, barva korálků, přívěsek). Stačí nám napsat zprávu na Instagramu nebo nás kontaktovat e-mailem na radostizbali@gmail.com